Een administratie die niet op orde is, kan voor veel zorgen zorgen. Gelukkig hebben wij Margriet! Ze zorgt ervoor dat de verkoop- en inkoopfacturen snel en correct worden verwerkt. Maar dat is niet alles: ook de betalingen aan onze leveranciers en de aanmaningen worden door haar geregeld. Hierdoor kunnen wij met een gerust hart verder werken, wetende dat onze administratie altijd in goede handen is.
Margriet werkt op maandag, woensdag en donderdag en is niet bang om haar handen uit de mouwen te steken. Of het nu gaat om het verwerken van goederen, het inpakken voor klanten of zelfs het rijden van een leveranciersroute, Margriet draait er haar hand niet voor om. En in de borduurderij helpt ze ook waar nodig.
Dankzij haar zijn wij altijd up-to-date en kunnen we ons concentreren op wat we het liefst doen: jou zo goed mogelijk van dienst zijn!
📞 0596-855188
📩 Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.